Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

“Антонов” переорієнтовує ринки збуту

[10:20 18 июля 2014 года ] [ Урядовий кур єр, 18 июля 2014 ]

Україна має хороші перспективи співпраці у сфері авіабудування з Північноамериканським континентом

Про зацікавленість Канади у співпраці з Україною щодо чималої кількості проектів зі спільного створення нових транспортних багатофункціональних літаків днями заявив міністр міжнародної торгівлі Канади Ед Фаст під час ділового візиту в Україну та відвідання ДП “Антонов”.

Зацікавлені компанії

“Це був перший візит канадської делегації на українське авіабудівне підприємство — відомого у світі виробника найбільших транспортних літаків, — заявив він. — Ми обговорили можливість участі канадських підприємств у програмах “Антонов” як постачальників комплектуючих, а також у налагодженні тісних контактів українського підприємства з нашими авіакомпаніями у сегменті транспортних літаків. Я згоден з президентом-генконструктором ДП “Антонов” Дмитром Ківою: нам потрібно співпрацювати, а не конкурувати”, — заявив він.

За оцінками експертів, Україна має непогані перспективи щодо співпраці у сфері транспортного авіабудування з Північноамериканським континентом. Серед компаній, які могли б зацікавитися цим, називають канадську Bombardier (третій у світі виробник цивільних літаків та перший — залізничної техніки. — Авт.), американсько-канадську Pratt and Whitney (виробник двигунів для транспортної та цивільної авіації. — Авт.).

Щодо останньої, то у 2004 — 2005 роках вона розглядала варіанти співпраці за деякими проектами фірми “Антонов”, зокрема стосовно Ан-140, але Україна упустила свій шанс, згадує у коментарі для “УК” директор Центру досліджень армії, конверсії та роззброєння Валентин Бадрак.

“Однією з основних причин цього став захист вітчизняного виробника. Україна теж випускає двигуни для Ан-140. Але, як на мене, нам вигідніше було випускати літаки з українським двигуном для нашого ринку і літаки з двигунами Pratt and Whitney — для американського”, — наголосив експерт.

За оцінками Валентина Бадрака, перспектива України у співпраці з Північноамериканським континентом у сфері авіабудування полягає у створенні спільного продукту, де ми виробляли б увесь комплекс літака, а американсько-канадська сторона — деякі комплектуючі, такі як двигун, авіоніка і, можливо, крило.

“За такого сценарію можливе просування деяких типів українських літаків, таких як Ан-124 та Ан-140, на американський ринок, — зазначив він. — Припускаю, що проробляють якийсь третій проект. Приміром, щодо легкого військово-транспортного літака Ан-178, який має злетіти у 2014 році, але поки цього не сталось через затримку поставки двигуна нашим виробником”, — констатував експерт.

Шанс нам дається вдруге

Тоді ж, у 2004 — 2005 роках, Україна не використала свій шанс із залучення інвестицій у ДП “Антонов”. Sikorsky Aircraft Corporation, філія американської компанії United Technologies, серйозно розглядала питання інвестування у це підприємство, але, попри політичні заяви, компанію так і не корпоратизували.

Тож цей шанс нам дають удруге. Адже західні компанії розуміють, що знову мають сприятливий політичний момент переорієнтувати Україну на роботу із Заходом. Останньому це цікаво, бо у нас значно дешевша робоча сила, є солідний інтелектуальний потенціал, найсильніша у світі школа щодо військово-транспортних і транспортних рампових літаків. Є збиральні майданчики в Києві та Харкові. Україна теж зацікавлена в цьому, їй потрібні інвестиції та диверсифікація ринків, розповів експерт.

На запитання “УК” щодо чуток, що американці можуть усунути зі світового ринку ДП “Антонов” як конкурента шляхом його знищення, Валентин Бадрак заявив: “Україна — не глобальний конкурент США у літакобудуванні. Вона — лідер з виробництва військово-транспортних рампових літаків. Це великий козир компанії “Антонов” і наш ексклюзивний сегмент, співпраця в якому, навпаки, могла б посилити позиції Штатів”.

До того ж, якщо Україна не працюватиме з Росією у сфері літакобудування, то її позиції ослабнуть і за показниками великогабаритних перевезень. А це мільярди доларів, вважає Валентин Бадрак. Зокрема, від співпраці з Росією може відмовитися НАТО, де Україна та Росія співпрацювали 50 на 50, а також США, на ринку перевезень яких російська “Волга-Днепр” була лідером. Експерт вважає, що “самостійно Україна не покриє ці обсяги перевезень, їй банально не вистачить літаків. А от у партнерстві зі США і Канадою могла б”.

Галина ІЩЕНКО

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.