Rambler's Top100
ДАЙДЖЕСТ

Від сьогодні Одеську філію АМПУ очолить Ігор Ткачук — джерело

Дане рішення закріплено наказом Мінінфраструктури № 60-О від 23 травня 2017 р.

Від сьогодні керівником Одеської філії Адміністрації морських портів України призначений Ігор Ткачук. Дане рішення закріплено наказом Мінінфраструктури № 60-О від 23 травня 2017 р., копію якого оприлюднив у мережі “Фейсбук”  інженер з розвитку вантажопотоку та маркетингу ДП “Бердянський морський торговельний порт” Олександр Глущенко.

tkach_odampu

Ткачук Ігор Віталійович, народився 01 липня 1973 року в місті Вінниця в родині військовослужбовця.

У 1997 році закінчив Вінницький будівельний технікум, здобув кваліфікацію техніка очисних споруд (Водоканал).

У 2005 році закінчив правничий факультет Львівського Національного університету ім. І.Франка, спеціальність “Правник”, а у У 2011 році — Одеську філію Національної Академії державного управління при Президентові України, де отримав звання магістра державного управління.

З 1991 по 1992 роки працював техніком на МП “Реформа”.

У 1992 році прийнятий на посаду комерційного директора МЧП “Парадаїз”, з 1996 року обіймав посаду директора МЧП “Парадаїз”.

З 2001 року — юрист ТОВ “АЯГіК”.

З 1998 року — голова “Професійної спілки перевізників м.Вінниці”.

З 2005 року — голова Вінницького обласного громадського об'єднання “Подільська спілка підприємців та ділових людей”.

З січня 2010 року — голова Вінницької обласної організації політичної партії “Нова Україна”.

З серпня 2010 року — голова Вінницької обласної організації політичної партії “УДАР “Український Демократичний Альянс за Реформи” Віталія Кличка”, в зв’язку зі зміною назви партії “Нова Україна”.

З 2012 року по 2014 рік — помічник-консультант народного депутата України.

З 2014 року майже рік виконував обов’язки генерального директора Державного підприємства поштового зв'язку “Укрпошта” і залишив посаду після оголошеня конкурсу. 

Очолив ДП “Одеський морський торговельний порт” восени 2016 року.

Обирався депутатом Вінницької міської ради 4 — 7 скликань.

При цьому особистість та професійні якості Ігоря Ткачука викликають неоднозначні оцінки. 

Так, під час керівництва Ткачука ОМТП, з'явилися відомості, що він є доларовим мільйонером, при цьому саме підприємство за час його керівництва стало чи не банкрутом. 

Зокрема, про це йдеться в сюжеті програми “Гроші”, який вийшов в ефір на телеканалі “1+1”23 травня — передають “Українські новини”.

При цьому як з'ясувалося, саме підприємство відчуває себе не кращим чином. “Прибутки ДП за перший квартал катастрофічно впали в чотири рази: з понад сотні мільйонів до двадцяти трьох”, — йдеться в сюжеті. Однією з причин журналісти називають наявність в порту тіньових схем передачі в оренду державних буксирів приватній компанії “Екофлот”, через що щорічні збитки ОМТП складають до 50 млн грн недоотриманого прибутку.

За словами журналістів, глава порту Ігор Ткачук ховається від коментарів вже два місяці, не відповідає ні на офіційні запити, ні на прохання поспілкуватися в соціальних мережах, ні на дзвінки. Документи про діяльність Ткачука репортери передали профільному заступнику міністра інфраструктури Юрію Лавренюку. “Завдання дійсно розібратися, куди і як розпоряджаються державним майном найняті нами і державою, особи які керують цими державними підприємствами”, — сказав Лавренюк в коментарі програмі.

Журналісти також показали мітинг, організований Ткачуком через кілька днів після виходу попередньої програми, де і була викрита схема з “Екофлотом”. В ході мітингу начальник порту також “протестує” проти роботи приватних буксирів, хоча по факту контракти з ними підписав його заступник на прізвище Слободянюк.

 ”Що зовсім смішно, у всіх гріхах Ігор Ткачук звинувачує керівництво Одеської філії Адміністрації морських портів ... Прості робітники слухають, розкривши роти. Вони напевно не знають, що Одеську філію АМПУ очолює відома Ткачуку людина — ще один вінничанин Олександр Зубик (тимчасово виконуючий обов'язки глави адміністрації ОМТП на час перевірок Мінінфраструктури, які проводяться з січня — ред.). Член команди Ткачука, Зубик разом з ним працював в “Укрпошті”, і разом вони прийшли до Одеси: до переходу на тимчасову посаду в А ПУ, Зубик був правою рукою Ткачука в порту “, — сказано в сюжеті.

Однак, за словами журналістів, факти дружби і співпраці вони вважають за краще не розголошувати.

Репортери отримали і коментар міністра Володимира Омеляна: він заявив, що не посилав “листонош” в Одесу, а тому не може відповідати за їх роботу. “Це було рішення Кабміну, я як міністр Уряду повинен виконувати рішення, ми з Ткачуком співпрацюємо, в контексті професійної роботи. Він намагається, у нього виходить або не виходить — це вже судити і експертам і громадськості зокрема теж”, — сказав міністр журналістам “Грошей”.

Така відповідь не влаштувала журналістів. Адже перевірки проводяться з січня 2017 року і поки ні до чого, крім блокування нормальної роботи порту, не привели. Журналісти заявили, що вимагають від НАБУ і ГПУ звернути увагу на “захмарну корупцію і її творців”, через яких страждає український бюджет і вже стоїть на межі банкрутства стратегічне державне підприємство, у той час як його буксирами користуються приватники.

 

Добавить в FacebookДобавить в TwitterДобавить в LivejournalДобавить в Linkedin

Что скажете, Аноним?

Если Вы зарегистрированный пользователь и хотите участвовать в дискуссии — введите
свой логин (email) , пароль  и нажмите .

Если Вы еще не зарегистрировались, зайдите на страницу регистрации.

Код состоит из цифр и латинских букв, изображенных на картинке. Для перезагрузки кода кликните на картинке.

ДАЙДЖЕСТ
НОВОСТИ
АНАЛИТИКА
ПАРТНЁРЫ
pекламные ссылки

miavia estudia

(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины

При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены

Сделано в miavia estudia.