Столична влада вкотре пообіцяла вивести з “тіні” практично всі київські парковки. Однак, поповнювати міську казну за рахунок цього прибуткового бізнесу Олександр Попов поки не збирається. До бюджету Києва-2012 заплановані надходження від парковок приблизно в дванадцять разів менші ніж реальні доходи.
Головний транспортник столиці Євген Водовозов заявив, що за цей рік він вирішить проблему з нелегальними паркуваннями і виведе їх на “світло”. “Не можна за день виправити те, що десятиліттями було так. Але те, що за цей рік ця ситуація повинна бути на 99% в білому руслі, це однозначно”, — заявив Водовозов. За його словами, частина парковок і нічних стоянок в столиці працює нелегально, через що бюджет втрачає десятки мільйонів гривень. Однак, незважаючи на обіцяну перемогу над “тіньовими” парковками, доходи від практично повної легалізації цього бізнесу забули внести до столичного бюджету-2012. Київську казну в цьому році планується поповнити паркувальним збором всього на 30 мільйонів гривень.
Це при тому, що ще в жовтні 2011 року начальник столичного главку МВС генерал-лейтенант Олексій Крикун написав службовий лист голові Київської міської державної адміністрації Олександру Попову, в якому навів дані з орієнтовними доходами міських паркувальних майданчиків. “Навіть за приблизними підрахунками, можна зробити висновок, що за послуги паркування транспортних засобів “Київтранспарксервісом” та підприємствами, з якими укладені відповідні договори, а також іншими суб´єктами підприємницької діяльності, щодня виходить близько 1,2 млн. грн., В місяць — 36 млн. грн., на рік — 430 млн. грн.”, — наголошується в листі.
Тобто для Попова не новина, що за минулий рік повз бюджет пройшло близько 400 млн. грн. і цього року він не планує виправляти ситуацію. А, враховуючи туристичний наплив під час Євро-2012 і темпи розвитку мегаполіса, сума надходжень від парковок може бути й набагато більшою. Утім, в КМДА вирішили обмежитися деклараціями, що от-от розв’яжуть проблему, яка не вирішувалася “десятиліттями”. Найбільш ймовірна причина довше поборотися з “тінню”, швидше за все, криється в тому, що ці грошові потоки більш потрібні саме там, де вони є.
“Найбільш дієвий спосіб вивести парковки в легальне поле придуманий вже давно, більш того він у нас закріплений законодавчо — це установка паркоматів. У міської влади було два з гаком роки, щоб знайти кошти і встановити їх у Києві, проте цього не було зроблено. Звичайно, набагато простіше і вигідніше класти гроші собі в кишеню, а не наповнювати бюджет ”, — говорить головний редактор “Дорожнього Контролю” Олексій Кирієнко. За його словами, не виключено, що для того аби “тіньові” доходи продовжували осідати в кишенях чиновників, Кабмін оголосить 1 квітня, що обов´язкова установка паркоматів була невдалим жартом попереднього уряду і залишить бізнес в “тіні” до виборів, а можливо і до кінця року.
Такий сценарій виглядає цілком реалістичним. Адже, можна не сумніватися, що господарям “тіньових” парковок усі ці “десятиліття” не забували нагадувати про правило “ділення”. І тільки не розумний “господарник” буде зараз в умовах бюджетного дефіциту, витрачати гроші на установку паркоматів. Тим більше в такий доленосний рік, коли Олександра Попова чекають важкі та витратні передвиборчі баталії.
Влад РУДЕНКО
Что скажете, Аноним?
[08:20 01 июня]
[07:20 01 июня]
13:00 01 июня
12:30 01 июня
[23:55 28 апреля]
[20:15 02 апреля]
(c) Укррудпром — новости металлургии: цветная металлургия, черная металлургия, металлургия Украины
При цитировании и использовании материалов ссылка на www.ukrrudprom.ua обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентства "Iнтерфакс-Україна", "Українськi Новини" в каком-либо виде строго запрещены
Сделано в miavia estudia.